Optimizacija organizacije obuhvata lanac vrijednosti u kompaniji, od zahtjeva klijenta do njegovog ispunjenja. Važno je uspostaviti koordinaciju sljedećih aktivnosti:
- Poslovnu strategiju
- Organizacioni proces
- Strukturu organizacije
- Organizaciju međuveza
- Organizaciju IT sistema
- Alokaciju resursa
- Menadžment sisteme (menadžment kvaliteta, upravljanje projektima, upravljanje kompanijom, kontrola rizika, usklađenost itd.)
Protok informacija između funkcija i procesa čine upravljanje organizacionim međuvezama glavnim faktorom uspjeha kompanija. TPA poslovni konsalting pokriva sve nivoe organizacionih zadataka putem integrisanog pristupa na optimalan način – uključujući znanje (know-how) za opšte uslove organizacije: Naša prednost se ogleda preko procesa i IT stručnjaka.
Usluge koje nudimo:
- Dizajn organizacije, optimizacija procesa i operativne strukture kao i organizacionih međuveza
- Uspostavljanje i razvoj sistema (menadžment kvaliteta, upravljanje projektima, upravljanje kompanijom, kontrola rizika, usklađenost itd.)
- Upravljanje preduzećem preko IT: IT strategija i kontrola
- ERP & poslovna inteligencija: Analiza i dizajn
- Revizija IT rizika
- Profesionalno upravljanje projektima